سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صنعت چاپ

اچ پی جزئیات یک وبینار آینده را ارائه کرده است که به چاپگرها نشان می دهد که چگونه یکپارچه سازی جوهر سفید به عنوان بخشی از خدمات چاپ آنها می تواند به متمایز کردن تجارت آنها از رقبا کمک کند.

اچ پی

 

در ساعت 10 صبح روز 25 ژانویه، " متوجه خواهید شد که جوهر سفید  چگونه می تواند به کسب و کار شما مزیت رقابتی بدهد"  در این گردهمایی که چگونه جوهر سفید می تواند در انواع برنامه های جدید استفاده شود  حالی که کاربران فعلی جوهر سفید اچ پی از سراسر جهان، از جمله نمایندگان. از پرس آن مستقر در بریتانیا، در مورد تجربیات خود و اینکه چگونه کار آنها سود برده است صحبت خواهد کرد.

شرکت‌های دیگری که قرار است کارهای خود را به نمایش بگذارند عبارتند از: تجارت چاپ روسی زیتز و استودیوی طراحی گرافیک، بازاریابی و تبلیغات اسپانیایی Print Zone .

نمایش های زنده از پرینترهای HP Latex R و HP Latex 800W به منظور نشان دادن برنامه های مختلف جوهر سفید مانند گرافیک پنجره، تابلو و دکور و قدرت چاپ ارائه می شود.

، برنامه ریز رویداد و وبینار اچ پی ونسا وندربرگ گفت: «ما این وبینار را برای نشان دادن اینکه چگونه آخرین فناوری و نوآوری های پیشرفته اچ پی می تواند به چی اس پی ها کمک کند تا از رقبا جلوتر باشند و کسب و کار خود را سودآورتر نگه دارند، فرموله کرده ایم. 

جوهر سفید لاتکس اچ پی با دستیابی به نتایج چشمگیر، پی اس پی ها را قادر می سازد تا با رنگ سفید با شفافیت بالا که در طول زمان برای کاربرد در رسانه های شفاف و رنگی در برابر زرد شدن مقاومت می کند، از همه متمایز شوند. این فناوری به کسب‌وکارهای چاپی امکان می‌دهد تا گرافیک‌هایی ایجاد کنند که تأثیری ماندگار بر جای بگذارند و پتانسیل حاشیه‌های بهتر را فراهم کنند.»

در پایان وبینار، شرکت کنندگان می توانند در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده با کارشناسان اچ پی درباره تکنولوژی جوهر سفید بحث کنند.

این رویداد به زبان انگلیسی برگزار می شود اما به صورت زنده به فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، لهستانی و اسپانیایی ترجمه می شود.