سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صنعت چاپ

نظر

این روزها کارت ویزیت به عنوان یکی از اقلام ست اداری در تجارت‌های مختلف نقش به تاثیر گذاری دارد. به همین خاطر  نحوه ی طراحی و چاپ کارت ویزیت پر اهمیت می باشد و باید به داده هایی که در آن ثبت می‌شود توجه زیادی کرد.

کارت ویزیت برگه ای کوچک جهت ارائه اطلاعات مختلف می باشد. بنابراین انتخاب داده های قابل ارائه روی کارت ویزیت موضوع بسیار مهمی می باشد. انسان های بسیاری کارت ویزیت را تنها یک معرفی می‌دانند در حالی که کارت ویزیت نوعی ابزار تبلیغاتی نیز می باشد. در نتیجه بسیار پر اهمیت می باشد که با حفظ تعادل در داده های ثبت شده، بتوان موارد مهم برای ساخت ارتباطی کامل را در اختیار اشخاص گذاشت.

اطلاعات اصلی کارت ویزیت

ثبت برخی از اطلاعات بر روی کارت ویزیت پر اهمیت می باشد. به این صورت که نبود این داده ها و یا اشتباه بودن آن‌ها، کارت ویزیت را به کارتی بدردنخور تبدیل خواهد کرد. از جمله‌ی این داده ها میشه به اسم صاحب کارت، شغلی و شماره تلفن اشاره کرد.

اطلاعات درثبت  شده روی کارت ویزیت برای آن است که ایجاد ارتباط با صاحب کارت را تسهیل کند. بنابراین در درجه اول باید نام شخص حقیقی یا حقوقی صاحب کارت به‌ درستی روی آن نوشته شود. معمولا این نام با فونتی بزرگ‌تر و متفاوت طراحی می‌شود؛ تا بیشتر از سایر اطلاعات دیده شود.

مثال پر اهمیت دیگر که به هنگام چاپ کارت ویزیت باید به آن توجه کرد انتخاب درست اسم می باشد. به طور مثال اهمیتی ندارد که اسم رسمی فرد روی کارت چاپ شود. چونکه بسیاری از افراد علاقه دارند در حوزه فعالیت خود با نام مستعار شناخته شوند.

چاپ ارزان

 

شغل فرد و داده های با ارزش دیگری هم هست که روی کارت  بهتر است ثبت شود. هر چند این مسئله خیلی ساده به‌نظر می‌رسد؛ ولی در موارد بسیاری دیده می شود که یکی از این دو مسئله از خاطر رفته است. در واقع بسیاری از انسان ها شغل خود را با تخصص اشتباه می‌گیرند که این موضوع باعث می‌شود که چنین داده های ارزشمندی جایگاه خود را روی کارت ویزیت از دست بدهند.

به عنوان آخرین مطلب در این مورد چاپ ارزان دقت داشته باشید که اگر باید اطلاعات بیشتری درباره شعل فرد، روی کارت ویزیت ثبت شود؛ بهتر است از فونت کوچک‌تر استفاده کرده و در ادامه، جایگاه شغلی و تخصص او در بخش مناسبی از کارت قرار گیرد. البته می‌توان این اطلاعات تکمیلی را در پشت کارت ویزیت نیز درج کرد.

چاپ فرتاک